Promocje
Eleganckie i wygodne czółenka Alpina Ana
Eleganckie i wygodne czółenka Alpina Ana
319,00 zł 179,00 zł
Wygodne czółenka ARA JENNY GRAZ (1)
Wygodne czółenka ARA JENNY GRAZ (1)
175,00 zł 129,00 zł
Wygodne klapki kapcie Scholl BRANDY (1)
Wygodne klapki kapcie Scholl BRANDY (1)
225,00 zł 109,00 zł
Wygodne czółenka ARA JENNY GRAZ
Wygodne czółenka ARA JENNY GRAZ
199,00 zł 149,00 zł
Wygodne Sandały Ara Jenny RUEGEN CAL
Wygodne Sandały Ara Jenny RUEGEN CAL
199,00 zł 149,00 zł
Stylowe wygodne klapki Grunland ANIN
Stylowe wygodne klapki Grunland ANIN
199,00 zł 99,00 zł
Eleganckie i wygodne czółenka Alpina Anda sabia
Eleganckie i wygodne czółenka Alpina Anda sabia
289,00 zł 269,00 zł
Wygodne  kapcie klapki Grunland FAYE
Wygodne kapcie klapki Grunland FAYE
139,00 zł 69,00 zł
Eleganckie i wygodne pantofle Ara JENNY  RHODOS (1)
Eleganckie i wygodne pantofle Ara JENNY RHODOS (1)
249,00 zł 139,00 zł

Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Płatność przelewem ) już od 199,00 zł.
Reklamacje i prawo do ostąpienia

Prawo do odstąpienia

1. Każdemu klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego i korzystającemu ze sklepu internetowego Buty Scholl przysługuje - na podstawie przepisów prawa - prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru (usługi), bez podania przyczyny, w terminie podanym poniżej.

2. Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać wysłane na adres:

      Sklep Stacjonarny

      DP Trade
      ul. Broniewskiego 14
      87-100 Toruń

      gotowy formularz zwrotu towaru (pobierz)

3. Prawo do odstąpienia przysługuje konsumentowi i terminie nieprzekraczalnym 14 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez konsumenta towaru. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem konsument wyśle oświadczenie o odstąpieniu na adres podany powyżej.

4. W przypadku odstąpienia od umowy zwartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na adres podany powyżej.

5. Koszty zwrotnego dostarczenia towaru obciążają konsumenta, o ile odstąpienie nie zostało wywołane faktem choćby przejściowej niemożności spełnienia przez DP Trade świadczenia o właściwościach zamówionych przez konsumenta. Konsument nie zostanie obciążony kosztami zwrotnego dostarczenia towaru w ramach promocji, gdy złoży zamówienie w kwocie przekraczającej 199 zł (dotyczy przesyłek opłaconych elektronicznie: PayU, DotPay, Wpłata na konto) Klientowi przysługuje jeden gratisowy odbiór lub wymiana towaru (realizowane za pośrednictwem naszego kuriera GLS), każda kolejna wymiana lub zwrot odbywa się na koszt klienta. Informacja o zwrocie i ustaleniu terminy odbioru może być ustalona telefonicznie lub mailowo. Sklep nie przyjmuje paczek za pobraniem.

6. Zwrot należności jest wypłacany konsumentowi nie później niż w terminie 14 dni.

7. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest to, aby produkt nie nosił śladów użytkowania i został przysłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu (Uwaga! Oryginalne opakowanie nie może być bezpośrednio oklejone taśmą, do wysyłki należy je opakować w papier lub inne opakowanie).

 

Reklamacje

1. W przypadku reklamacji towaru należy skontaktować się na adres buty-scholl@o2.pl

2. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe i objęte są 12 miesięczną gwarancją producenta.

3. Aby dokonać reklamacji, należy:

   - odesłać zakupione produkty na adres:

      DP Trade
      ul. Broniewskiego 14
      87-100 Toruń

   - dołączyć do przesyłki kserokopię dowodu zakupu (paragon lub FV) oraz kartą gwarancyjną.

   - dołączyć wypełniony formularz zwrotu towaru (pobierz)

4. Reklamowany produkt Kupujący wysyła na swój koszt. Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.

5. W przypadku uznania reklamacji sklep naprawia obuwie, a jeżeli naprawa nie jest możliwa to wymienia reklamowany produkt na pełnowartościowy, wysyłając go do Kupującego na koszt własny.

6. W przypadku, gdy określona w punkcie 5. naprawa lub wymiana będzie niemożliwa (np. z powodu wyczerpania zapasów), sklep zaoferuje Kupującemu do wyboru inny dostępny produkt lub zwróci pieniądze.

7. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych produktów i/lub przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane pod warunkiem spisania w obecności osoby dostarczającej produkt protokołu szkody w momencie dostawy produktu.

8. Termin wykonania reklamacji zależny jest od rodzaju zgłoszonych wad.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl