Zadzwoń i zamów przez telefon:

600 571 056 lub napisz kontkt@butyscholl.pl

Promocje
Wygodne sandały Scholl Spinner med off white
Wygodne sandały Scholl Spinner med off white
299,00 zł 269,00 zł
Wygodne Sandały Ara Colmar Ang Nubuk Blau
Wygodne Sandały Ara Colmar Ang Nubuk Blau
329,00 zł 199,00 zł
Zdrowotne klapki Berkemann Merrit silber perlato
Zdrowotne klapki Berkemann Merrit silber perlato
339,00 zł 239,00 zł
Ciepłe wygodne kapcie Berkemann Remonda
Ciepłe wygodne kapcie Berkemann Remonda
289,00 zł 119,00 zł
Eleganckie wygodne Baleriny ARA PERUGIA puder
Eleganckie wygodne Baleriny ARA PERUGIA puder
335,00 zł 179,00 zł
Damskie botki Solidus Hedda schwarz/arg
Damskie botki Solidus Hedda schwarz/arg
479,00 zł 199,00 zł
Wygodne klapki kapcie Scholl BRANDY (1)
Wygodne klapki kapcie Scholl BRANDY (1)
220,00 zł 99,00 zł
Wyjątkowe Sandały Ara Brighton vernice rosso
Wyjątkowe Sandały Ara Brighton vernice rosso
329,00 zł 199,00 zł
Produkt dnia
Wygodne sandały Scholl Spinner med off white
Wygodne sandały Scholl Spinner med off white
299,00 zł 269,00 zł
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje i prawo do ostąpienia

Prawo do odstąpienia

1. Każdemu klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego i korzystającemu ze sklepu internetowego Buty Scholl przysługuje - na podstawie przepisów prawa - prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru (usługi), bez podania przyczyny, w terminie podanym poniżej.

2. Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać wysłane na adres:

      Sklep Stacjonarny

      DP Trade
      ul. Broniewskiego 6/78
      87-100 Toruń

      gotowy formularz zwrotu towaru (pobierz)

3. Prawo do odstąpienia przysługuje konsumentowi i terminie nieprzekraczalnym 14 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez konsumenta towaru. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem konsument wyśle oświadczenie o odstąpieniu na adres podany powyżej.

4. W przypadku odstąpienia od umowy zwartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na adres podany powyżej.

5. Koszty zwrotnego dostarczenia towaru obciążają konsumenta, o ile odstąpienie nie zostało wywołane faktem choćby przejściowej niemożności spełnienia przez DP Trade świadczenia o właściwościach zamówionych przez konsumenta. Konsument nie zostanie obciążony kosztami zwrotnego dostarczenia towaru w ramach promocji, gdy złoży zamówienie w kwocie przekraczającej 199 zł (dotyczy przesyłek opłaconych elektronicznie: PayU, DotPay, Wpłata na konto) Klientowi przysługuje jeden gratisowy odbiór lub wymiana towaru (realizowane za pośrednictwem naszego kuriera GLS), każda kolejna wymiana lub zwrot odbywa się na koszt klienta. Informacja o zwrocie i ustaleniu terminy odbioru może być ustalona telefonicznie lub mailowo. Sklep nie przyjmuje paczek za pobraniem.

6. Zwrot należności jest wypłacany konsumentowi nie później niż w terminie 14 dni.

7. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest to, aby produkt nie nosił śladów użytkowania i został przysłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu (Uwaga! Oryginalne opakowanie nie może być bezpośrednio oklejone taśmą, do wysyłki należy je opakować w papier lub inne opakowanie). Do zwrotu należy dołączyć dowód zakupu (paragon lub FV)

 

Reklamacje

1. W przypadku reklamacji towaru należy skontaktować się na adres kontakt@butyscholl.pl

2. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe i objęte są 12 miesięczną gwarancją producenta.

3. Aby dokonać reklamacji, należy:

   - odesłać zakupione produkty na adres:

      DP Trade
      ul. Broniewskiego 6/78
      87-100 Toruń

   - dołączyć do przesyłki kserokopię dowodu zakupu (paragon lub FV) oraz kartą gwarancyjną.

   - dołączyć wypełniony formularz zwrotu towaru (pobierz)

4. Reklamowany produkt Kupujący wysyła na swój koszt. Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.

5. W przypadku uznania reklamacji sklep naprawia obuwie, a jeżeli naprawa nie jest możliwa to wymienia reklamowany produkt na pełnowartościowy, wysyłając go do Kupującego na koszt własny.

6. W przypadku, gdy określona w punkcie 5. naprawa lub wymiana będzie niemożliwa (np. z powodu wyczerpania zapasów), sklep zaoferuje Kupującemu do wyboru inny dostępny produkt lub zwróci pieniądze.

7. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych produktów i/lub przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane pod warunkiem spisania w obecności osoby dostarczającej produkt protokołu szkody w momencie dostawy produktu.

8. Termin wykonania reklamacji zależny jest od rodzaju zgłoszonych wad.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl