Zadzwoń i zamów przez telefon:

600 571 056 lub napisz kontakt@butyscholl.pl

Promocje
Wygodne sandały Scholl HEAVEN
Wygodne sandały Scholl HEAVEN
229,00 zł 199,00 zł
Wygodne sandały Scholl HEAVEN
Wygodne sandały Scholl HEAVEN
229,00 zł 199,00 zł
Wygodne zdrowotne sandały Scholl Adanna biała
Wygodne zdrowotne sandały Scholl Adanna biała
269,00 zł 199,00 zł
Wygodne klapki Berkemann BINE (1)
Wygodne klapki Berkemann BINE (1)
349,00 zł 309,00 zł
Wygodne sandały Berkemann TERI - czarne (1)
Wygodne sandały Berkemann TERI - czarne (1)
399,00 zł 339,00 zł
Wygodne Sandały Waldlaufer HELIETT cherry
Wygodne Sandały Waldlaufer HELIETT cherry
316,00 zł 279,00 zł
Wygodne Sandały Waldlaufer HELIETT denver corda
Wygodne Sandały Waldlaufer HELIETT denver corda
316,00 zł 279,00 zł
Eleganckie czółenka Brenda Zaro T2754C suede cen
Eleganckie czółenka Brenda Zaro T2754C suede cen
369,00 zł 269,00 zł
Eleganckie czółenka szpilki Brenda Zaro T1376
Eleganckie czółenka szpilki Brenda Zaro T1376
369,00 zł 269,00 zł
Eleganckie czółenka Brenda Zaro T2871C
Eleganckie czółenka Brenda Zaro T2871C
369,00 zł 269,00 zł
Eleganckie sandały Grunland DEMY Brąz
Eleganckie sandały Grunland DEMY Brąz
249,00 zł 99,00 zł
Produkt dnia
Eleganckie czółenka szpilki Brenda Zaro T1376
Eleganckie czółenka szpilki Brenda Zaro T1376
369,00 zł 269,00 zł
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje i prawo do ostąpienia

Prawo do odstąpienia

1. Każdemu klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego i korzystającemu ze sklepu internetowego Buty Scholl przysługuje - na podstawie przepisów prawa - prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru (usługi), bez podania przyczyny, w terminie podanym poniżej.

2. Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać wysłane na adres:

      Sklep Stacjonarny

      DP Trade
      ul. Broniewskiego 6/78
      87-100 Toruń

      gotowy formularz zwrotu towaru (pobierz)

3. Prawo do odstąpienia przysługuje konsumentowi i terminie nieprzekraczalnym 14 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez konsumenta towaru. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem konsument wyśle oświadczenie o odstąpieniu na adres podany powyżej.

4. W przypadku odstąpienia od umowy zwartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na adres podany powyżej.

5. Koszty zwrotnego dostarczenia towaru obciążają konsumenta, o ile odstąpienie nie zostało wywołane faktem choćby przejściowej niemożności spełnienia przez DP Trade świadczenia o właściwościach zamówionych przez konsumenta.  Sklep nie przyjmuje paczek za pobraniem.

6. Zwrot należności jest wypłacany konsumentowi nie później niż w terminie 14 dni.

7. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest to, aby produkt nie nosił śladów użytkowania i został przysłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu (Uwaga! Oryginalne opakowanie nie może być bezpośrednio oklejone taśmą, do wysyłki należy je opakować w papier lub inne opakowanie). Do zwrotu należy dołączyć dowód zakupu (paragon lub FV)

 

Reklamacje

1. W przypadku reklamacji towaru należy skontaktować się na adres kontakt@butyscholl.pl

2. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe i objęte są 12 miesięczną gwarancją producenta.

3. Aby dokonać reklamacji, należy:

   - odesłać zakupione produkty na adres:

      DP Trade
      ul. Broniewskiego 6/78
      87-100 Toruń

   - dołączyć do przesyłki kserokopię dowodu zakupu (paragon lub FV) oraz kartą gwarancyjną.

   - dołączyć wypełniony formularz zwrotu towaru (pobierz)

4. Reklamowany produkt Kupujący wysyła na swój koszt. Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.

5. W przypadku uznania reklamacji sklep naprawia obuwie, a jeżeli naprawa nie jest możliwa to wymienia reklamowany produkt na pełnowartościowy, wysyłając go do Kupującego na koszt własny.

6. W przypadku, gdy określona w punkcie 5. naprawa lub wymiana będzie niemożliwa (np. z powodu wyczerpania zapasów), sklep zaoferuje Kupującemu do wyboru inny dostępny produkt lub zwróci pieniądze.

7. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych produktów i/lub przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane pod warunkiem spisania w obecności osoby dostarczającej produkt protokołu szkody w momencie dostawy produktu.

8. Termin wykonania reklamacji zależny jest od rodzaju zgłoszonych wad.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl