Zadzwoń i zamów przez telefon:

600 571 056 lub napisz kontakt@butyscholl.pl

Promocje
Półbuty Josef Seibel Vigo 09 schwarz
Półbuty Josef Seibel Vigo 09 schwarz
369,00 zł 329,00 zł
Półbuty Josef Seibel Steven brandy
Półbuty Josef Seibel Steven brandy
369,00 zł 269,00 zł
Lecznicze klapki Scholl CLOG BACKGUARD RACY
Lecznicze klapki Scholl CLOG BACKGUARD RACY
249,00 zł 199,00 zł
Eleganckie sandały Grunland DEMY Brąz
Eleganckie sandały Grunland DEMY Brąz
249,00 zł 99,00 zł
Wygodne medyczne klapki Scholl Alabama fuksja
Wygodne medyczne klapki Scholl Alabama fuksja
239,00 zł 169,00 zł
Wygodne buty zdrowotne Waldlaufer HABEA  rossa
Wygodne buty zdrowotne Waldlaufer HABEA rossa
352,00 zł 199,00 zł
Wygodne buty zdrowotne Waldlaufer HABEA  Mosaik Sky
Wygodne buty zdrowotne Waldlaufer HABEA Mosaik Sky
352,00 zł 199,00 zł
Damskie półbuty Solidus Karo Wave Ocean
Damskie półbuty Solidus Karo Wave Ocean
369,00 zł 249,00 zł
Eleganckie i wygodne czółenka Alpina Ana  bordo
Eleganckie i wygodne czółenka Alpina Ana bordo
319,00 zł 199,00 zł
Wygodne buty Ara Brighton dustymetallic
Wygodne buty Ara Brighton dustymetallic
419,00 zł 199,00 zł
Produkt dnia
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje i prawo do ostąpienia

Prawo do odstąpienia

1. Każdemu klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego i korzystającemu ze sklepu internetowego Buty Scholl przysługuje - na podstawie przepisów prawa - prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru (usługi), bez podania przyczyny, w terminie podanym poniżej.

2. Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać wysłane na adres:

      Sklep Stacjonarny

      DP Trade
      ul. Broniewskiego 6/78
      87-100 Toruń

      gotowy formularz zwrotu towaru (pobierz)

3. Prawo do odstąpienia przysługuje konsumentowi i terminie nieprzekraczalnym 14 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez konsumenta towaru. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem konsument wyśle oświadczenie o odstąpieniu na adres podany powyżej.

4. W przypadku odstąpienia od umowy zwartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na adres podany powyżej.

5. Koszty zwrotnego dostarczenia towaru obciążają konsumenta, o ile odstąpienie nie zostało wywołane faktem choćby przejściowej niemożności spełnienia przez DP Trade świadczenia o właściwościach zamówionych przez konsumenta.  Sklep nie przyjmuje paczek za pobraniem.

6. Zwrot należności jest wypłacany konsumentowi nie później niż w terminie 14 dni.

7. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest to, aby produkt nie nosił śladów użytkowania i został przysłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu (Uwaga! Oryginalne opakowanie nie może być bezpośrednio oklejone taśmą, do wysyłki należy je opakować w papier lub inne opakowanie). Do zwrotu należy dołączyć dowód zakupu (paragon lub FV)

 

Reklamacje

1. W przypadku reklamacji towaru należy skontaktować się na adres kontakt@butyscholl.pl

2. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe i objęte są 12 miesięczną gwarancją producenta.

3. Aby dokonać reklamacji, należy:

   - odesłać zakupione produkty na adres:

      DP Trade
      ul. Broniewskiego 6/78
      87-100 Toruń

   - dołączyć do przesyłki kserokopię dowodu zakupu (paragon lub FV) oraz kartą gwarancyjną.

   - dołączyć wypełniony formularz zwrotu towaru (pobierz)

4. Reklamowany produkt Kupujący wysyła na swój koszt. Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.

5. W przypadku uznania reklamacji sklep naprawia obuwie, a jeżeli naprawa nie jest możliwa to wymienia reklamowany produkt na pełnowartościowy, wysyłając go do Kupującego na koszt własny.

6. W przypadku, gdy określona w punkcie 5. naprawa lub wymiana będzie niemożliwa (np. z powodu wyczerpania zapasów), sklep zaoferuje Kupującemu do wyboru inny dostępny produkt lub zwróci pieniądze.

7. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych produktów i/lub przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane pod warunkiem spisania w obecności osoby dostarczającej produkt protokołu szkody w momencie dostawy produktu.

8. Termin wykonania reklamacji zależny jest od rodzaju zgłoszonych wad.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl